lördag 29 december 2012

Dax att jobba lite visst

Jobbar just nu nätter denna vecka för att skaffa lite sköna extra pengar att lägga på vin. Kanske inte bara vin men lite (Ok A.??)
När man jobbar natt så blir man lite ding i huvudet och jag råder ingen att jobba natt förutom om det är tillfälligt. Natten är till för att samla energi så att man orkar vara uppe på dagarna och fungera någorlunda socialt. Jag går av 07.00 och hemma runt 07.20. Sover gör jag 2 minuter efter jag har lagt mig så sömnen är inga problem men just det sociala tar väldigt mycket stryk även om det som sagt bara är denna vecka som det har varit så.

Idag var det ändå ett pass som jag skulle köra. Tempopass i 5km som jag hade klocka på för att se hur jag låg till i tid och hastighet. De 5km löptes på 16.55 vilket får vara godkänt. Lungan hostade jag dock upp efteråt vid huset och får ta in den sen när jag kommer hem i morgon bitti.// M



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar