fredag 24 maj 2013

Kolmården nästa

Veckan har varit ömsom röv ömson bra. Liten förkylning som gäckat och sen har jag inte fått den träning som jag skulle vilja ha inför kolmården imorgon. det har blivit två distanspass på 30 km sen förra tävlingen och det har gått bra med ett snitt under 4.00/km både passen. Men det är farten som saknas känner jag. Att ligga och mata i distansfarten är inge problem men när man vill och som under de kortare passen/tävlingarna ligga runt 3.10-3.15 har uteblivit så nu är hjärnan inne på att imorgon kommer det att smärta överallt då i de distanserna gäller det mest att bara glömma det mesta och köra på.
Sen är det ju den maran jag har sagt att jag ska springa den 29:e Juni med som spökar lite. 42km är ju rätt långt.
Rapport kommer ifrån helgen snarast.. Rock on//

Äta gör man ändå dör man i slutet av loppet..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar