söndag 17 februari 2013

Death cures all pain..

 Är en av mina favoriter ifrån den fantastiske Johan van roy och hans projekt/grupp Suicide commando som är självklart en av de låtar som jag har i min spellista när jag kör mina distanspass ute på vägarna. Helt plötsligt försvinner den mjölksyra man har byggt upp om än så bara för en 6.10 minuter. =)
Redan 1986 började Van roy att experimentera med elektronisk musik och bildade även i vevan Suicide Commando. -89 släpptes det några band! med mixar och -94 släpptes den första fullängdare "Critical stage" Nu i Maj släpper han sin 8:e skiva som heter " When evil speaks" och jag kan inte bara se fram emot att tävlingssäsongen drar igång på riktigt utan även tung EBM, bra samplande och avgrunds musik hämtad av hin håle själv.
 Boy i can´t wait!!

Träningen sen.
Börjar komma tillbaka efter sjukdomen och kört lite kortare pass sen i fredags. Kortare pass är då under 10km. Veckans distanspass är på 28km och kommer att genomföras på tisdag som det ser ut. Sen veckan efter kommer jag att köra tester hos fysiotest med Sami Seppänen. Men kommer mer om det när det närmar sig. Annars ser det ut som veckan kommer att bjuda på en hel del ändringar inte bara det idrottsliga utan även utanför just löpningen och som jag alltid har resonerat så är all förändring bra förändring.

// Out

Firandes i Fredags bjöd så klart på ostron..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar