lördag 4 maj 2013

Jeff Hanneman

En stor idol har gått ur tiden. Jeff Hanneman, en av de drivande gitarristerna i Slayer dog i sviterna av ett spindelbett för några år sen där han drabbades av en köttätande bakterie som satte punkt för hans liv inte ens 50 år. Hela dagen har det spelas Slayer låtar hemma hos mig och många tusen andra kan jag tänka. En en gång säger jag att ta vara på livet, det är ganska så lätt avslutat. Ett litet stick, ett snedsteg och allt kan förändras.

Dagens träning bestod annars av genomlöpning av Kullamannen ute på Kullaberg nästa helg då cirkusen drar igång på allvar för min och många andras del. Till er som undrar så är där snustorrt förutom då närmast vattnet i början då det är lite gyttja några meter. Men dock lika tuffa backar att kunna samla på sig så mycket mjölksyra att det tar slut. Som jag sa till R som ska springa för första gången. Ta det lugnt i början det är först efter 7km som det jobbiga på riktigt börjar och de sista 5km kan man tappa MYCKET tid om man har mosiga ben.



Hemelavad pizza

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar