onsdag 2 januari 2013

Ärets första och segaste pass.

2013. Toppen
Årets första pass gav en inblick om hur otroligt tråkigt ett träningspass kan vara om man har en dålig dag med sega ben. Redan efter 1km kände jag att det kommer att bli ett skitpass och jag fick verkligen bita i för att få till hyggliga km tider (runt 3.45/km) Benen var som sandsäckar och lungorna hade ingångar likt sugrör kändes det som. De 12km som skulle löpas igenom fick gå som det gick bara jag höll mig ute hela distansen men det var fanimej på gränsen att jag vek av vid mer än ett tillfälle. 12km på dryga 45 minuter är ju inget att hurra för eller så.. Men imorgon blir det säkert bättre. hmmmm..

Nu blir det att avreagera sig på COD innan jag ska till SB för att kräva pengar tillbaka på en privat import som inte kommer // M




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar